det finns inga kläder som tål det dåliga vädret

skrivet den: 2008-08-12 klockan: 14:46:36 Random Kommentarer (1)
så kommer det ett inlägg igen
herregud, regelbundet är ingen bra beskrivning här inte

sitter hos Martin
nyduschad med världens fluff frilla
har snott datorn ett litet tag, tyckte det var min tur nu
skulle tagit ett varv ner till mediamarkt,
men kom fram till att det är svårt på en cykel

så det blir väll en inneliggar dag idag
hatar det, jag är trött på att ligga inne
om nio dagar börjar skolan
jag har varit i USA, absolut
men det är fan det enda jag kan vara nöjd med i sommar
har bara legat inne och väntat på att Martin ska sluta jobba
och även jobbat lite själv
sen då så börjar skolan snart och då får man inte mera tid till någonting

hatar att man håller på att bli stor
och måste jobba, det är fan pissigt

ska försöka roa mig med någonting annat nu
min mobil är förövrigt död, blir galen

föresten, en grattis hälsning till kusinvitamin som fyller 18 idag
GRATTIS KLARA, lyssna på min råd ;D






Kommentarer
Postat av: Johanna

Hörrö, ni får väl göra nåt då =) Ta en promenad, ta bussen till söderköping, eller till media markt =) Hitt på nåt ungdomar =)

2008-08-12 @ 15:48:47
URL: http://minisdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0