en samlad samling

skrivet den: 2008-08-13 klockan: 20:08:35 Random Kommentarer (0)
Här sitter jag och surar för att ingen uppdaterar bloggen när jag har tråkigt men så slog det mig,
inte fan är jag bättre själv.

Jag har fruktansvärt ont i huvudet tror det är migrän på G
värktabletterna verkade inte riktigt, lindrade bara
blir att sova och se om det går över.
Martin kommer hit i morgon, vi har bestämt oss för att fika
men får se hur det blir med den saken

Måste till återvinningen och försöka hitta en fin flaska för hemligt syfte
syftet återkommer vi till om några dagar, det tycker jag är smart.

Jag har kommit fram till att jag är en riktigt idiot när det gäller presenter
jag kämpar som ett djur, men det blir bara sörja av allt iaf
ska försöka kämpa lite extra

sen, precis i detta nu kom jag på en sak
jag skulle nog behöva ha en hund
en söt liten hund att ha som sällskap
för jag tycker verkligen inte om att vara helt ensam
vissa gånger kanske, men då är det människor jag är trött på
så en liten bulldog skulle inte skada faktiskt

Sådär, nu har jag varit en duktig prick tycker jag
lyckats få till ett relativt långt inlägg, you go girl
föresten så höll våran stationära dator på att krascha
men jag lyckades rädda alla bilder, thank god for that
kom på att mina USA bilder bara finns där
och det är som sagt lite svårt att ta om dom

Nu ska jag tillbaka till Weeds
jävligt rolig serie det. :p

Ha det bra


Sugna?
Det är jag !








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0