Finspång.

skrivet den: 2008-08-15 klockan: 00:42:38 Random Kommentarer (1)
Ännu en dag på sommarlovet är över
börjar verkligen få skolångest
känns verkligen som det här lovet bara flugit förbi

Idag har iallafall jag och Martin varit nere på Finspångs Centrum
tog en fika på åbergs..
Martin köpte en parfym och jag köpte en födelsedagspresent
(han vet absolut vad som är i, men det är sånt man får tåla för att bli nöjd)
har man tur så glömmer han väll bort det
får hoppas att guldfisk minnen slår till, som så många gånger förr

Annars har vi inte gjort så mkt
klockan han bli halv sex innan vi insåg att hela dagen försvunnit
va en sväng på Viberga med mamma också
och så har vi varit på netto
så vi har helt enkelt varit i de flesta besökvänliga ställena i Finspång
på en dag, det var lyckat

Nu ska jag flytta mig lite närmre, och troligtvis så somnar jag
för det är jackass på TVn nu, och det är inget jag är vken till
(just nu är det nån idiot som dricker ur en hundskål, whaaaat?)

              








Kommentarer
Postat av: Fani

haha ärligt? visste jag inte faktiskt :) haha eller hur. gillar bilden på dej, jättesöt. take care

2008-08-15 @ 19:31:14
URL: http://glikia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0