How do I breath?

skrivet den: 2008-08-30 klockan: 15:58:18 Random Kommentarer (0)
Har ingen ork till att blogga
har ingen ork till någonting
ska lägga mig och kolla på TV känner jag
DET orkar jag, och kanske att jag orkar somna till :)

Martin jobbar, jag är hemma
måste väll troligtvis åka in till stan när han slutat
men det är väll sånt som märks

Mamma och pappa kommer hem med grejer snart
dom rensar husvagnen
så nu känns det att hösten är på väg
äntligen?

Skolan hela veckan har varit som skolan alltid är
tråkig, vi måste hitta praktikplats på en vecka
och jag hinner nog inte det, jävla skit
det hade varit lätt om det inte vore för att man ska ha nått "medieinriktat"
och jag har endå ingen framtid inom media

ne, nu ska jag hitta på nått annat
take care




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0