I will always be your soldier

skrivet den: 2008-08-25 klockan: 18:20:56 Random Kommentarer (0)
Nu har jag lämnat in min skoldator
datateknikerna påstod att jag var rolig
som kom med den tre månader försent
jag brukar aldrig vara sen med något
och den här gången var det inte mitt fel

hoppas på att få tillbaka den snart
stationära är på lagning och jag får sitta på pappas
jag gillar inte pappas dator, den har konstigt tangentbord
men vafan, lite får man allt stå ut med

hade premiär för två lektioner idag
samhällskunskap och rörlig bild
sam är nog inte min grej riktigt,
men det är väll bara att (försöka) se glad ut iaf

rörlig bild verkade som en ok lektion
fick se en film i början som jag fastnade för
en dokumentär, trodde vi
tills vi fick klart för oss att det var fejkat
handlade om att fotbollsVM 58 inte skulle ha ägt rum i sverige
coolt att se hur man kan manipulera folk
det får mig att inse att Hitler kanske inte var duktig
bara lite lurig och klipsk.

har även fått hem två par jeans idag
ska försöka hitta några att byta med i morgon
ett par blev jag kär i
det andra en förälskelse i färgen
men insåg att jag inte kommer trivas i dom
får hoppas att jag hittar några andra.

nu började Martin att spela
jag har läst alla uppdaterade bloggar
så jag har inget här att göra längre
hörs kanske, troligtvis, senare ikväll

take  care





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0