My maid thinks I fucked a smurf

skrivet den: 2008-08-19 klockan: 17:59:43 Random Kommentarer (1)
Skolan börjar snart
känner redan hur skiten står mig upp i halsen
vi får visserligen nya lokaler,
men dom har man ju sett efter några minuter
och då är det väll inte lika roligt längre?

blev en sväng på stan igår
eller, hela dagen spenderades där
fick med mig lite hem
och la undan två par jeans till pengarna rullat in

inte nog med det, det blev en till sväng in idag
Martin hittade en tröja igår som han la undan
så vi var tvungna att åka in och hämta ut den
så tog vi en fika på lindahls och åkte hem

nu sitter båda med näsorna framför en varsin dator
jag väntar på att min pappa ska komma hem med bilen
så vi kan hämta ut mitt HM paket som visst kommit idag
vet att jag kommer att få skicka tillbaka lite saker
men får hoppas att någonting sitter som det ska

båda två är förövrigt sugna på chokladmousse
så det blir väll att handla lite grädde och choklad och röra ihop
jummie

Ne,nu ska jag klistra fast ögonen vid tvn istället
kanske hämta en tröja, insåg att jag har gåshud på hela armarna

sköt om er :)




Kommentarer
Postat av: emelie

Tjaa! du har med en jätte nice blogg måste jag säga :) skit snygg signatur du har med!!

2008-08-19 @ 22:01:12
URL: http://dcompany.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0