slappa söndag.

skrivet den: 2008-08-31 klockan: 20:17:09 Random Kommentarer (0)
en mysigt seg slappar dag. det är bra ord för att sammanfatta den här dagen
Nu sitter jag här, på min favoritplats, sängen, och äter hallonpaj
den var faktiskt riktigt god och gjord på absolut inget socker
förutom fejksockret i degen.
Dricker te också, näst sista jordgubbspåsen.
crap, det gäller att dricka hallonteét sen.
synd att det inte var så vidare värst.

sitter som sagt i sängen.
på tvn visar dom saltkråkan
och jag sitter fast.
det höjer nämligen min mysfaktor ännu mer.
jag gillar Astrid Lindgrens filmer
ska tvinga mina ungar att se dom, med glädje

Ska ställa ifrån mig datorn nu
ändå ingen att prata med
och ge all min uppmärksamhet till tvn

Take Care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0