thin,thin, here I come?

skrivet den: 2008-08-31 klockan: 21:47:04 Random Kommentarer (0)

Den kommande veckan börjar jag träna
min mamma är med och peppar mig
blir vattengympa på onsdag
och easyline på torsdag.

Har även tänkt på det här med kostillskott
jag menar,
jag måste ha brist på kalcium i kroppen eftersom den protesterar mot mjölk
och så har jag hört att kromtabletter minskar sötsug?
sen vet jag inte mer, jag tänker alltså inte äta bantningspiller
men tabletter som hjälper till med allt jag saknar
jag äter dåligt, det vet jag.
men så som det är nu verkar det inte bli någon ändring på det
jag tror man skulle behöva leva ensam för att klara av att äta som man vill.
här har jag ju maten på bordet när jag kommer hem.
lagar jag maten själv vet jag vad det är jag får i mig
och kan troligtvis då försöka bli lite duktigare.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0