"det var ju ändå världens största ångare."

skrivet den: 2008-12-17 klockan: 01:07:41 Random Kommentarer (2)
Har tittat på Titanic
fyfan vad jobbig den är

så jag har nu bäddat ner mig och lyssnar på Mia Törnblom - Självkänsla NU!
kände att jag lika gärna kunde lyssna, som att läsa den

I morgon ska jag och mamma träna
jag ska till praktiken och vara social och fika
och så kommer Martin

01.30 att det dags att sätta sig i bilen mot Arlanda
sen väntar Egypten med ett plan kvar i åtta
en hel vecka i solen


"I söndags natt vaknade vi av ett buller. Båten hade kört på ett isberg. Vi steg alla upp, tänk en sådan panik! Men icke trodde vi ändå att den skulle gå under, det var ju ändå världens största ångare."

Kommentarer
Postat av: Sofia

Du får ha det så kul i egypten hoppas det är sol varje dag :D så får vi ses sen när du kommer hem :)

2008-12-17 @ 13:46:44
Postat av: Fani

ja, visst är den? blev helt förälskad i den :) så ni ska fira jul i egypten alltså? coolt ju :D fan vad najs med lite solsken, var ju ett tag sen man fick sej en dos utav det liksom xp puss!

2008-12-18 @ 08:57:59
URL: http://glikia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0