crash bom bang

skrivet den: 2008-07-25 klockan: 16:38:17 Kommentarer (0)
HAHAH, jag tror jag dör
skadeglad som jag är kan jag inte hålla mig för skratt när sånt här händer
när vad händer undrar ni?
och det ska jag tala om för er, måste dela med mig,
så även ni kan få ett gott skratt denna fredagseftermiddag
Joo, jag sitter här på Trend, har en kund i affären (inte för det spelar någon roll)
och hör en smäll, kollar mig omkring och ser en medelålders man utanför fönstret
han står böjd frammåt, som man gör när man har löpt.
iaf, han rätar på ryggen igen och håller sig för pannan, sen tittar han förargat på markisen
förstår ni då?
joo, den stackars människan har förgyllt min dag genom att slå huvudet i markisen,
Markisen som jag har fäll ner för att slippa solblekta väskor.
han står där ett tag och ser irriterad ut, och trampar sedan iväg
med lika irriterade steg, trodde han skulle komma in och stämma mig
men insåg rätt snabbt att sånt inte händer här.
vi är ju faktiskt inte USA

vad kan vi ta för lärdom av det här då?
Joo, Var inte lång och akta er för markiser, dom vill er inget väl







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0