Ekooo

skrivet den: 2008-07-30 klockan: 14:35:32 Random Kommentarer (1)
Nae, tomt på inlägg igår kväll också
men jag har bortförklaringar idag också
åkte nämligen hem till Martin
gör jag inte det ikväll så kommer en uppdatering med bilder
sitter nämligen på jobbet nu, och orkar inte släpa med mig kameran
så det är bildlöst även den här gången.

fick precis igång internet, efter att ha tjabblat till det
men är man mekare så är man
heja mig?

Ska äta en nektarin, eller persika eller vad det är
en oluden boll i allafall
och ringa Martin och be han köpa skor åt mig





Kommentarer
Postat av: Charlene

haha har du varit och kollat där en :D?



oj va mysigt (:

fast då blir ju julafton en ännu större höjd punkt,

;)

Förstår det, men är det bara it där `?

trodde de skulle komma någon annan linje också:P

Kanske tror fel :P

2008-07-30 @ 20:03:55
URL: http://chaallaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0