good morning my sunshine

skrivet den: 2008-07-22 klockan: 21:07:28 Random Kommentarer (3)
Idag vaknade jag upp brevid min fina pojke. Jag vaknade, inte han. Nee, för Martin låg där och var ledig och så söt att man inte ville lämna honom ensam där i sängen. men jag gjorde det endå, starkt gjort av mig. åkte ner till Trend för ännu en 520 kronors dag, och idag var nog segast någonsin.
Fick dock besök av samma fina pojke när han vaknat och inte kommit på någon buss. så det var trevligt. resten av dagen kröp fram och jag underhöll mig med Veronica Mars och stretchövningar inne på lagret, man får så sjukt ont utav barstolarna dom har på det där stället.
När dagen äntligen var slut cyklade jag hem snabbt som ögat, åt mat och beställde julens utomlands resa
Jag, Martin, Mamma och Pappa befinner oss i Hurghada,Egypten över jul. NAJS !

Nu sitter jag i mörkret i mitt rum och dricker te, najs!
måste ner och fixa morgondagens mat snart












Kommentarer
Postat av: Älskling

Finaste bloggen ever <3

2008-07-22 @ 22:02:50
Postat av: Den Heliga Modern

Va fint det blev. Lägg till ett g i Hurghada bara.:)

2008-07-22 @ 22:04:07
Postat av: Linda

Okej, tack :)



Kika in imorgon så finns din länk på min blogg :)

2008-07-23 @ 00:12:46
URL: http://lllllinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0