14/11-08

skrivet den: 2008-11-14 klockan: 11:05:52 Random Kommentarer (3)
Lära känna? Vad sa du att du sa sa du?
Så gick man som sagt i trean, sista året på gymnasiet, tredje året i samma klass, med samma människor. Samma parallellklass med samma människor. Och då, en trist dag i november är det dags, nu äntligen händer det... "lära-känna-bingo". Min fråga är alltså, är det här skolan missanpassad eller är det jag som alltid trott att man ska lära känna varandra i början. Eller, skolan kanske vill att vi ska få upp ögonen för nytt folk, för jag vet att både Petra och Eriksson har en hund, Petra har till och med två. Cassandra gillar ridsport och Tobias gillar fotboll. Laana går inte till skolan och Disa gillar skräckfilmer. Men tyvärr, så får inte dessa påståenden, inte ett enda, mig att vilja hoppa i famnen på en nygammal klasskamrat och knyta band föralltid, BFF, best friends forever. Så antagligen, så har John Bauer- Itmedia-Malin Tyni, Än en gång misslyckats med att göra världen ljus och lycklig för oss elever.

Kommentarer
Postat av: Fani

haha fyfan, klockrent skrivet. håller med till hundra procent, why liksom why? i dont get it. våran skola är ju lätt SKEVAST. ha en bra helg sötnos puss!

2008-11-14 @ 15:44:18
URL: http://glikia.blogg.se/
Postat av: sanne

hehe okej :p filmen var iallafall sämst.. usch.

2008-11-15 @ 10:34:14
URL: http://myonce.blogg.se/
Postat av: Daniella

Var var jag när vi hade det där lärakänna varandra-grejen ? :O :P

2008-11-15 @ 13:29:46
URL: http://evadaniella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0