315

skrivet den: 2008-11-04 klockan: 00:41:47 . Kommentarer (2)
don't you ever let me go
Jag saknar tiderna vi hade i början, dom där i December, när allt fortfarande var nytt och spännande. Att få sova med varandra så fort man fick chansen, för att sedan känna sig ensamast i världen när man va tvungen att sova ensam. Dom tiderna när vi inte ens visste vad tjaffs och bråk var, och när man trodde att man aldrig skulle förstå att kärlek är svårt. Saker och ting ändras, alltid för fort för att jag ska hinna med. Mitt i allt helvete vi blossar upp för ingenting, står jag, ensam och funderar på vart saker gick fel. Jag undrar alltid vad jag har gjort för fel, och vad jag ska göra för att få allting normal igen. Jag hatar våra sura miner, hårda ord och allt för höga röster. Jag hatar allt som missuppfattas, förvrängs och blir värre än det är tänkt. Jag behöver din kärlek, det är det enda jag verkligen behöver. När saker är som värst, vill jag inget hellre än att allt ska gå tillbaka till vardagen jag brukade älska. Vi fixar det här du och jag. Jag kan aldrig klara av att se dig med någon annan. Och jag vill aldrig leva en enda dag utan att veta att du är min. Vi måste ordna upp oss. För utan dig kan jorden lika gärna sluta snurra, utan dig hoppar jag av, utan dig är jag ingenting, och någonting måste man få vara.
Jag älskar dig
föralltid


Kommentarer
Postat av: Martin

älskar dej <3

2008-11-04 @ 00:51:27
Postat av: Fani

åh nu blev jag alldeles varm i magen såhär på morgonkvisten & allt! 8) jättefint skrivet matilda verkligen and you guys are so cute together i must say. puss&kram

2008-11-05 @ 08:10:09
URL: http://glikia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0