ett blodigt leende

skrivet den: 2008-11-03 klockan: 10:00:00 Kommentarer (1)
Vem gav dig ett leende i morse?
I morse vaknade jag upp, jag satte mig i sängen och svalde. Jag mår alltid illa på morgonen. Jag klädde på mig och startade plattången, bäddade till lite på sängen under tiden tången blev varm. Sen stod jag där med det varma mot mitt hår, kollade mig i spegeln och drog på ett leende. Läppen sprack och bildade en lodrät sprickalängs hela underläppen, blodet började sipra ut. Det bildade en blodbubbla. Av det har jag lärt mig att inte le när jag inte har någon anledning.

Kommentarer
Postat av: Therése

aj fan! :P grimaser brukar jag värma upp med vissa morgnonar! Då blir man på bra humör åtminstonde! :D

2008-11-03 @ 22:42:03
URL: http://fakelashes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0