skärpning Eeze

skrivet den: 2008-11-05 klockan: 16:55:57 Random Kommentarer (0)
Min mamma har köpt Eeze åt mig, eftersom jag efter 18 år på jorden börjat få migrän. Tog en kur idag, läste bakpå att man skulle ta två tabletter, för att sedan efter två timmar, om smärtan inte lindrats. Går det inte över efter det, så ska man ta två till, MAX 6 tabletter per dygn. Jaha, tänker jag, öppnar paketet och finner 6 tabletter. Då menar dom alltså, att har man riktig otur så får man svepa ett paket varje gång man får anfall? och jag antar att det inte är några billiga piller heller. Herregud, att man ska behöva bli ruinerad för minsta lilla, det är ju inte riktigt klokt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0