2/11-08

skrivet den: 2008-11-02 klockan: 20:56:11 Random Kommentarer (0)
Wake me up, when the next week ends
Idag har det blivit lite mer piff i rummet, jag bar ner högtalarna till resten så nu funkar dom att dunka med där nere. Flyttade även fotöljen dit högtalarna samlat damm.
Sen blev det en sväng in till stan med mamma, precis som jag sa att jag skulle. Köpte en vinterjacka, jag älskar den. Så skulle vi förbi Mediamarkt precis innan dom stängde och köpa säsong två av våran älskade serie, Mcleod's daughters. Men så fanns den inte inne, utan kommer i veckan. Skapligt småsur jag blev då.
Nu har vi sett de två sista avsnittet på ettan, och jag hoppas att säsong två snart rullar hem hit. hoppas hoppas hoppas.
I morgon ska vi ta sprutorna, jag är livrädd för sprutor, men känner mig faktiskt rätt lugn. men det kommer jag inte göra precis innan det är dags, fytusan
Nu funderar jag på att tända lite ljus och läsa, eller kolla på en film. Har börjat med en bok av Roslund och Hellström, nämligen flickan under gatan har läst deras bok box 21 innan, så jag hoppas jag inte blir besviken av den här.
Aja, nu orkar jag inte blogga mer. vi höres


1. Min älskade jacka
2. mina nya fina blockljus
3. vårat nya "fin" matbord
4. nya soffan i nya tvrummet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0