It's a longlong story

skrivet den: 2008-10-25 klockan: 23:05:22 Random Kommentarer (0)
Nu va det sådär länge sen jag bloggade igen
tycker jag, tills jag inser att det var i förrgår
jag har blivit den lataste människan i världen
har ingen ork att skriva.

idag har min mamma tagit sönder rutan till altandörren
vi har övningskört och pappa spelar bowling.
mamma och jag kom på idén med att äta konstant under kvällen
lyckades inte direkt.
så kom vi på att man får gå och lägga sig nu.

idag har vi även fått ett nytt matbord
jag och mamma har dragit plast från stolarna.
sen har vi en jättestor spindel inne på toan
så man måste knacka innan man går in, så han hinner gömma sig
det är för allas bästa.

jag lyssnar på soundtrack till McLeods daughters och gråter för att jag bara har två avsnitt kvar
nejvars, men det är deprimerande. fina fina McLeods.
jag är ett seriefreak, men den här serien står mig nära.

Vi håller på att vinna Las Vegas på tradera, jag och Martin
men mest jag då. vi får dela.

Ska se på film nu, och vänta på att fylleMurr ringer.
fast vänta är en överdrift, man blir ofta besviken,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0