I've lived today

skrivet den: 2008-10-06 klockan: 19:30:28 Random Kommentarer (2)
inte skrivit än idag har jag för mig
nej jag skoja, jag är inte senil
min dag började bra, blev sen åt helvete och sen normal igen.
vi har haft samhäll, vilket jag inte tycker om för fem öre
och rörlig bild, det är desto roligare.
vi ska göra en musikvideo, och går det som vi vill
så tror jag den kan bli riktigt bra.

har bakat tårta, gjort tzatsiki och annan sås idag
i morgon blir det kalas och jordnötssås
jummie.

nu ska jag nog fixa en kopp te
för magen strejkar.

take care



Kommentarer
Postat av: Fani

kuuul ju :D haha söt du är! aa menart ^^ ne samhäll är tamejfan inte kul nånstans, helt ärligt, blö. diggar din stavning på tzatsiki, hihi (A) ;) hopppas du får en jättebra födelsedag imorrn, grattis grattis! puss & kram

2008-10-07 @ 00:05:32
URL: http://glikia.blogg.se/
Postat av: Fani

försökte föresten adda dej på msn nu men verkar inte funka? du kanske måste adda mej också eller något, hm..

2008-10-07 @ 00:09:05
URL: http://glikia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0