31/10-08

skrivet den: 2008-10-31 klockan: 17:59:16 Random Kommentarer (1)
Ja jösses, nu är det kalabalik här i huset, allt är i en riktigt oreda, det ligger sladdar överallt. och då menar jag överallt. Vår nya soffa kom nämligen imorse, och med den kom projektet att byta Tv rum. så nu är det alltså meningen att vi ska ha ett rum för Tvn och nya soffan, och ett med vitrinskåpet, andra soffgruppen och nya matsalsbordet. Jag har inte riktigt insett anledningen än, men mamma vill, då blir det så.
Blir ingen utgång för mig idag, Petra skulle iväg, och det gör ingenting, för jag är riktigt seg, allt snurrar när jag ställer mig för fort, och hur hade det gått på fyllan?
Äsch, nu har jag iallafall en outfit till nästa halloween. heh.
Mamma och pappa fixar med tvn, jag sitter och bloggar, och ute har snön gått över till regn. rätt bra tycker jag, oktober är två månader förtidigt för snö, så det så.
I morgon åker vi förhoppningsvis till Linköping, till Ikea och Ikano huset den här gången. jag har verkligen längtat efter Ikea. skulle vilja köpa nya ljuslyktor, lite mysartiklar. Men sen kommer jag på att "just fan, jag bor hemma, jag har inte plats för alla mina idéer". Men jaa, jag ju kanske fixa nått. skulle vilja ha det lite finare på mina fönsterbräden, just nu agerar det ena hårproduktshylla, då jag inte har några sladdutag bort till byrån.
Nu ska jag se klart på One Tree Hill avsnittet jag hållt på med sen tre, och sen börja på säsong tre av Veronica Mars.

(nu känns det som "drömkåken" här, det lät som att väggen i andra rummet gick sönder, och min mormor har köpt ett bonsai träd är dom inte fruktansvärt fina?)


Kommentarer
Postat av: Johanna och Stina

haha jag kan le nästa gång jag joggar

!!

2008-11-01 @ 20:34:02
URL: http://minisdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0