Spontant i Stockholm

skrivet den: 2008-10-22 klockan: 20:35:46 Random Kommentarer (0)
Idag blev det en spontan resa till Stockholm
jag, Eriksson, Martin och Sebbe i lilla peugoten.
det funkade riktigt bra.
tog ett tag att få till det där med parkeringshus dock
jävla puckade Stockholmare ;D

Blev ett långt glid på stan, in och ut i affärer
fram och tillbaka och om från början igen
hittade min 20 dollars sedel i spargrisen
den som inte gick att växla in på Forex Nkpng
Enbart för nån liten bläckfläck
den gick prima att lämna in på Forex Sthlm.
så då fick jag ännu mer pengar
jag gjorde dock inte av med nått i stortsett. duktigt

Aja, jag har inget sug för att blogga just nu
kanske kommer nått ikväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0