happy day after my birthday to me

skrivet den: 2008-10-08 klockan: 17:51:21 Random Kommentarer (1)
fyllde som sagt år igår då
hade det mysigt hela dagen
många fina presenter, väldigt nöjd med dagen
fick bland annat en ny jättesöt rosa hårdisk, en jättefin friis väska och örhängen
av Martin fick jag en jätte söt klänning och av hans mamma och pappa en teservis + te
perfekt för mig som missbrukar te, jätte gott va det.
åt god mat, och kaka också
som sagt helnöjd med dagen.

så nu när man är 18 så blir det såklart utgång på fredag
man måste ju inviga åldern liksom
blir förfest med Sofia m.fl och sen utgång på hugo

idag har jag gått på stan
köpt nytt smink och en tröja åt Martin, jaa, jag är snäll.

sen är jag nästintill nyss hemkommen från en jobbintervju på borgen
det gick jättebra, ska provjobba nästa fredag.
så man ser om det klickar med allt
blir en upplevelse :)
nu ska jag se ett avsnitt av andra aveny innan Murr kommer hem.
bäst att passa på
<3

Kommentarer
Postat av: sanne

nae fy och usch vad hemskt det är med urinvägsinfektion.. :s inge kul alls! grattis i efterskott förresten! :)

2008-10-08 @ 20:41:34
URL: http://myonce.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0