ännu en dag förbi

skrivet den: 2008-09-22 klockan: 19:25:51 Random Kommentarer (0)
Jag tänker sluta be om ursäkt när jag inte skriver
igår var jag och Martin med mamma till Media Markt
bara för att göra någonting med dagen liksom
gick omkring och strosade på allt möjligt i timmar tror jag
sen drog vi oss upp mot Maxi istället
åt korv, yummie. och gick omkring lite där också

sen åkte vi hem, åt mat. ungsbakade potatis halvor och kyckling till mamma och martin
och samma potatis med lax och romsås till mig, fick laxen av mormor, inte sen att äta upp den.
sen tog vi det lugnt hela kvällen, kollade på Miss Secret agent 2.

Nu har jag varit inne hos mormor och fikat
Kusin Sandra var där, med min morbror och hans fru
och så ungarna förstås. Ebba och Alma.
har inte sett dom sen dom var jätte små
lite kul att se faktiskt.

Nee, nu ska jag komma ikapp i serievärlden
göra mig uppdaterad osv.

tänka positivt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0