fredagsmys

skrivet den: 2008-09-05 klockan: 22:41:33 Random Kommentarer (1)
Ännu en dag har passerat
jag ligger ensam inne på Martins rum och nyser
han möblerar om Henkes rum.
det har han sysslat med att bra tag
Jag och Johanna har bakat cupcakes
skitsnygga, smakade väldigt mycket citron, och socker

nästa gång blir det choklad muffins, vi tror på dom!

i morgon blir det hemgång, slappa, se på film osv
ska äta lax med mormor,
och hoppas på att mamma&pappa kommer hem
så kan vi kanske se på film eller nått sånt mysigt.

jag är jätte trött (och troligtvis allergisk) för mina ögon är på väg att falla ihop
och min näsa får mig att vilja nysa hela hela tiden, men det kommer inget.
nu kommer Martin :) gooooos :)


Kommentarer
Postat av: Johanna och stina

cupcakes a´la chocolate nästa!!!

2008-09-06 @ 22:35:30
URL: http://minisdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0