friday power !

skrivet den: 2008-09-19 klockan: 17:10:38 Random Kommentarer (0)
Blev en trevligt dag igår.
med första steg, smörgåstårta och MASSA folk
skulle min släkt ha släktträff skulle vi knappt bli så många folk
Familjen Ringhs spontana födelsedagskalas är proppade.
sammanhållning va?

I alla fall, idag har jag hämtat ut min HM jacka
satt väll sådär, tyckte den var snyggare i affären, visserligen har jag ju mjukisbyxor på mig nu
har även tagit två blodprover, på mig själv. feta creds för det tack
höll på att tuppa av, och fan, skakade gjorde jag också
lite svårt att få blodet dit det skulle då.

ska åka in till stan med 6 bussen och hem till Sofia
får se vad vi hittar på för någonting
och i morgon vid ett blir det dop.

ne, nu ska jag ner och äta någonting
magen är sugen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0