I'm so lucky lucky

skrivet den: 2008-09-17 klockan: 18:13:39 Random Kommentarer (0)
Nu blir det nog inga fler deppinlägg där jag klagar på Folkbladet
kändes som ett stort berg lyftes från mina axlar när Nina (studievägledaren) ringde mig idag och tyckte jag skulle hitta en annan plats, jag som känt mig så skamsen, hon sa att det säkert finns någon som tycker det är roligt, att det bara inte var rätt för mig.
så i morgon ringer jag Christer och säger att jag hittat en ny plats, vilket jag inte har :D
och att jag känner mig taskig när dom varit så snälla och tagit mot mig, men att det, som sagt, inte är rätt för mig

I morgon fyller min älskade Murr år
så jag åker in rätt skapligt och myser med honom
vad glad han kommer vara när han faktiskt FÅR mitt paket
som han har tjatat om sen lördags :)
han är för söt, och jag ska aldrig mer tvivla
det är så här det ska vara
Matilda och Martin
Martin och Matilda

Nu ska jag ner och se på McLeods med mamma
känns som att det är det enda vi gör

Är fullproppad i magen också
åt soppa, macka och äppel/plommen kompott inne hos mormor
jag blir så mätt nu för tiden.

Ha det bra allihop
vi hörs snart igen ;)

Du är det finaste någon kan få, jag älskar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0