oh pilot can you help me, can you make this last

skrivet den: 2008-09-02 klockan: 19:38:58 Random Kommentarer (0)
Jag har ont i huvudet och orkar knappt hålla ögonen öppna.
och nu ska jag sluta klaga!

Sitter och letar praktikplats som en jävla idiot,
går inget vidare för att vara ärlig.
Men får väll hoppas att det löser sig
jag försöker ju iaf, och det har jag hört
är det enda som räknas.

nu ska jag be mamma göra en kopp te åt mig
så ska jag gosa ner mig i sängen och titta på film
det föll mig i smaken

i morgon är det dags för vattengympa
med mamma måste jag lägga till.
ska blir roligt.
sen blir det in till stan för att sova hos Martin
så buss kommer jag åka i morgon.

take care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0