skin som den sol du är

skrivet den: 2008-09-25 klockan: 14:12:40 Random Kommentarer (1)
Alltså, nu har jag problem, jag har suddat ut det jag skrivit tre gånger
varför? jag försöker ju inte direkt skriva en bok, eller ännu värre, en artikel
bara ett simpelt blogginlägg
men allt blir så fruktansvärt tråkigt
"idag vaknade jag..."
"trevlig eftermiddag"
Jaa, ni ser själva.
vill liksom chocka världen med en rolig första mening
men jag har för mycket kola i järnan.

idag har jag hitills hunnit med lunch och dusch
samma lunch som jag åt till middag igår
alltså kyckling. det blir man aldrig trött på
man kan göra hur mkt roligt som helst, och gud, vad gott det är
jag menar, köttfärs kan man också göra många saker av, men allt känns endå rätt likt
köttfärssås, köttbullar, pannbiffar, köttfärslimpa,köttsoppa.
ni kanske inte ser mitt tråkiga mönster?

aja, pappa är och dealar med en bilsnubbe just nu
i mina inersta tankar kommer han hem med en skitfin bil till mig
men ne, så bortskämda är vi då inte.
vi ska byta in våran diesel mot en bensin
våran automat mot en manuell
och våran kombi mot en sedan
men vi ska inte vara drastiska och byta märke
nej då, det blir en volvo
samma märke som vi har haft sen jag föddes.

Idag ska jag träffa Ida
ska börja gå bort mot andra sidan Finspång om sisodär en timme.
sen ikväll någon gång så kommer Murr hit, har han sagt i allafall
men det återstår ju att se.
nee, nu blir det musik och plattång för hela slanten.




Kommentarer
Postat av: Disa

hahah, eller hur xD det blir ju så!:D

bästa bästa kyckling alltså, älskart! :) kommer du ihåg när vi skulle göra köttfärssoppa?xD fyfan va äckligt det var, haha! Ha det bra

2008-09-25 @ 23:39:36
URL: http://bizuuu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0