tired of being an object

skrivet den: 2008-09-01 klockan: 21:52:16 Random Kommentarer (2)
Jag är trött
endå är det bara måndag.
känner mig verkligen helt utmattad
svullen i ögonen och huvudet har en tryckande smärta
i morgon har vi projektarbete, får se vart det leder
och sen slutar vi för dagen, halv tolv.
får se vad som händer efter det,
hem och gräva ner mig i sängen kanske?
låter som ett rimligt alternativ.
längtar tills helgen, och alla lov!

Snart fyller Martin år och blir krogmyndig
jag är efter, långt efter.

tappar suget för det mesta känner jag
skulle försöka hitta nått mot sötsug
hittade inget, tappade allt.
och jag har knappt några pengar heller
fan. det är dags att lägga sig under täcket
bara försvinna och inte orka bry sig om någonting

fan vad min blogg har blivit depp



Kommentarer
Postat av: Therése

Allting blir depp när skolan har kört igång... :/

2008-09-01 @ 22:30:15
URL: http://fakelashes.blogg.se/
Postat av: Johanna

Upp o hoppa!! Det kommer ljusare tider, ni ska ju dessutom åka utomlands om inte allt för lång tid!! Seså!! Riskakor, nyponsoppa, sött te och fruktsallad kan lindra men mest är det viljan!! Jag kämpar med, men igår stod jag inte pall längre utan en påse smågodis fick följa med hem!! kram kram

2008-09-02 @ 10:01:32
URL: http://minisdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0