we don't need no education?

skrivet den: 2008-09-05 klockan: 14:32:16 Random Kommentarer (0)
Varit med om en fruktansvärt tuff skoldag idag
någon som inte inser att jag driver?
Vi skulle sluta halv fyra, men vi kom iväg många timmar före det
våran lärare på morgonen skulle hem och vabba och andra lektionens lärare ligger på sjukhus
måste även tillägga, hon har blivit biten av sin kanin.

så nu sitter jag här, som så många gånger förut
och lyssnar när Martin spelar, jag har lärt mig, det är ingen idé att försöka få kontakt med honom
det är i stort sett omöjligt.

tror jag ska göra klart skoluppgiften
så jag kan känna mig lite duktig iaf.
det blir det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0