Bort med gammalt damm, välkommen det nya

skrivet den: 2009-04-28 klockan: 12:29:17 Random Kommentarer (0)
Oj, nu är jag nog lite stolt över mig själv
på listan jag gjorde igår, har jag idag gjort. två...
dammtorkat och dammsugit rummet

och nu, medans jag väntar på svar från Elin
ska jag nog slänga ut alla filmer på golvet
men, egentligen. varför ska man sortera dom?
är mer sugen på första avsnittet av Band of Brothers
men börjar jag med det nu, så vet jag mycket väl att det kommer vara det enda jag gör idag
och jag skulle ju aktivera mig själv så gott jag kan
nu hörde jag att det droppade vatten någonstans
glömde visst tömma handfatet

sådär, då var det också gjort
fan va bra jag är ibland
helst skulle jag vilja duscha nu
för mitt hår står åt alla håll och väderstreck.
men, ska kanske, troligtvis träna ikväll
så vad gör det då för nytta?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0