Jag tror det här inlägget skrevs medans jag sov

skrivet den: 2009-04-27 klockan: 21:15:10 Random Kommentarer (2)
Filmningen idag gick prima faktiskt, har bara en scen kvar att spela in,
den kör vi nästa måndag och sen är det bara redigeringen kvar.

Kom hem från ett bodytoning pass för ungefär en timme sen
har ätit lite korv och bröd
och somnar snart känner jag
Borde kanske gå upp till min säng som jag hör ropar på mig
det är Ok att somna halv tio.
och i morgon är jag ledig, som vanligt
Det var massa saker jag kom på att jag skulle göra då
men nu kommer jag inte ihåg någonting, eller just ja.
Damma mitt rum, göra en ansiktsmask och sortera filmer
kanske att jag orkar damsuga och vika kläder också
men ska inte ge mig själv för höga förhoppningar...

Nu,  vet jag inte vad som händer
men, någonting blir det i alla fall



sugar.

Kommentarer
Postat av: Anton

Se Fantastic 4 o se om det är nån där du känner igen;)

2009-04-28 @ 09:14:51
Postat av: isabelle

As ball header verkligen :)

2009-04-28 @ 09:21:44
URL: http://nak3n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0