Me vs the other me

skrivet den: 2009-04-04 klockan: 19:12:50 Random Kommentarer (1)
Här sitter jag, inne på Martins rum och funderar på livet
totalt underbart väder ute idag, inte ett moln på himlen
vill ruska upp mitt liv nu, göra saker bra
va på stan en sväng, kom hem med nya leggins, ett linne och världens äckligaste donken kaffe
inget sommarjobb har man, tar snart studenten, vafan händer med allt då?
skulle vara najs att sätta sig på altanen med en drink och en cigg
visste ni att det är lika farligt att röka, som att vara överviktig?
har gått ner i mått runt magen föresten, och fått mer muskulösa axlar
drömde att min studentmössa var jätteful, och att det regnade dagen till ära
fast, det var väl förhoppningsvis bara en dröm

en dag
ska jag vara gladast
hela tiden

Kommentarer
Postat av: Fani

ja det var det också :) och glassen var verkligen DELISH! xD ;) har också tänkt på det där om det skulle regna då vi springer ut, woush, hemska tanke alltså. ae, det tillåter vi då inte! puss

2009-04-05 @ 15:43:02
URL: http://glikia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0