so I can fly

skrivet den: 2009-04-05 klockan: 21:35:19 Random Kommentarer (1)
Blev en sväng till Maxi med mamma idag
två par skor till mig, har visat upp dom förut men hittar inte inlägget
och så blev det ett par skor till mamma också.
tittade på jeansjackor också, men jag pank, redan, fanfanfan.
men har faktiskt shoppat lite friskare än vanligt redan, så inte konstigt att pengarna försvinner

Martin och jag var på bio igår
såg Gran Torino, helt klart sevärd
även fast jag alltid får myror i baken på biosalonger
sen körde Martin hem mig,

tänkte lägga upp en bild på skorna
meeen, det funkade inte alls.
är ni mkt nyfikna så finns dom alltså redan här i bloggen, någonstans.


Kommentarer
Postat av: Anonym

samma som mina, de vi tittade på på skopunkten ?!

fast ja köpt de typ vid ullared:P <3

2009-04-08 @ 11:14:04
URL: http://elinmaria0.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0