solen har skinit (vet att det heter lyst, eller?), himlen var blå

skrivet den: 2009-04-01 klockan: 22:19:30 Random Kommentarer (3)
jag skyller hela den här bloggpausen på att jag inte gillar pappas tangentbord
tror jag nämnde det i förra inlägget också, hoppsan.

Idag har det varit farligt underbart väder
det gillas starkt
efter att jag slutat skolan låg jag i soffan utanför dörren och väntade på Petra i typ en och en halv timme
Bleckert jävel hade genomgång med dom.
Sen gick vi ner till stan, köpte en chailatte på Te och Kaffe companiet
och satt på varsin fårskinnsfälls klädd stol ett tag
sen gick vi ett par varv, innan hon mötte upp ett par vänner
och jag mötte Michael och Elin och väntade på hans buss
sen gick jag och Elin en sväng på stan, jag köpte ett nagellack
sen kom hennes pojkvän Andreas in till stan, så åkte vi till McDonalds vid Maxi och sen hem
inte en lugn stund i den bilen, så skrattframkallande dom där två är tillsammans
inte klokt.

nee, nu ska jag, ehm, göra nått annat
sen sova, och i morgon äre praktik som gäller

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad söt du är :D <3

2009-04-01 @ 22:36:52
URL: http://elinmaria0.blogg.se/
Postat av: Veronica

Japp dom tog med pistol :) Gjorde det på city frisörerna, kostade 90kr.

2009-04-02 @ 11:24:12
URL: http://whoopsie-whoops.blogspot.com/
Postat av: Nilsson

Stackare, känns som ganska slöseri att vänta på PETRA i en o en halv timme lix! :O

2009-04-02 @ 22:44:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0