Jag orkar inte med det här

skrivet den: 2009-08-25 klockan: 22:40:32 Random Kommentarer (0)
Jag förstår inte vitsen med att sitta och läsa mig mejl
Jag förstår inte vitsen med att jag ska skriva på papper om att jag inte ska använda droger
Jag förstår inte vitsen med eran pedagogik alá dagis
Jag förstår inte vitsen med att sitta och avverka mina dagar hos er
Jag förstår inte vitsen med er över huvudtaget
Vissa saker passar inte för alla
och jag passar fan inte hos er
Jag gillar inte att känna mig missanpassad i samhället
Jag gillar inte folk som tycker dom behöver ta hand om mig
Jag behöver ingen vård, ingen dagverksamhet och jag trivs inte

Jag är hemskt ledsen.
Men jag mår dåligt över det här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0