Du gör mig knäsvag

skrivet den: 2009-08-02 klockan: 18:38:47 Random Kommentarer (0)
Det känns som om jag nyss skrev ett inlägg, men, så fel man kan ha...
I helgen har jag varit i Lien, åkte dit i Fredags kväll och vid nio åkte jag och Ida in till Tjällmo
där var det fanimig inte en kotte, så vi blev erbjudna att komma till Motala, sagt och gjort
Väl där träffade vi Tarzan, Stubben m.fl på Mcdonalds, sen skulle vi köra efter dom
men det gick inget vidare, hittade dom tillslut, parkerade vid centrum
så där stod vi och pratade ett tag, tills dom skulle in på Harrys.
då hade det även ökat på med folk, drängarna var där.
Ida hade mjukisbyxor, så vi åkte hem, istället för att gå in, alltså.

I lördags, dvs igår, var jag och Ida i Linköping på förmiddagen, sen började Ida jobba
sen på kvällen åkte vi till Norrköping
hämtade upp Daniella och Felicia och åkte till Donken.
Där träffade vi Tobias, Andreas, Ullis, Gustav och Sandra
Senare kom Martin. med folk.
så åkte vi till Bauhaus, tills alla bilar drog, då drog vi också
blev en paus på leons innan vi åkte hem, var hemma runt tjugo i tre
helt okej kväll
Fördelar som gjorde det hela mycket trevligare.



Idag har jag tvättat och dammsugit och torkat min bil
och så har jag skruvat ner mitt badrumsskåp och målartvättat väggarna
ska spackla snart, eller, i morgon kanske
och sen måla



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0