You can do whatever you like

skrivet den: 2009-08-26 klockan: 19:44:23 Random Kommentarer (1)
Jag hade tänkt lägga in videor från i, måndags, när jag och Ida var på lillängsskolan och väntade på bättre tider
vi hoppade på ett ben i en orm, från 1-100.
Men, så kollade jag på filmerna och kände helt enkelt för att skona er, det var liksom rätt... tråkigt.
Så istället bloggar jag om absolut ingenting alls
precis som vanligt.

Och precis som vanligt igen, så längtar jag efter helg.
speciellt för att jag slipper Communicare då..
Jag träffade ännu flera därifrån idag
och jag vet varför jag inte passar in
Jag klarar mig utan soc - det gör inte dom.
Och föresten, idag när jag var på väg hem. började jag grina
Förstår ni hur galet mycket jag hatar skiten då eller?

12


Take care


Kommentarer
Postat av: Alex Ptummen.

Hehe. bara JockeTjockis som lever på soc eller dom andra. :P Måste gå ditt för få aktivitetskit. :P hahah.. Erkänn du inte grät idag när du gick hem. Haha Jocke - Stäng av soc dator, utom den som ger mig pengar hahah..

2009-08-27 @ 20:14:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0