17/12-09 - godnatt

skrivet den: 2009-12-17 klockan: 22:56:35 Random Kommentarer (0)
Idag har mitt huvud snurrat, min mage velat spotta ut allt jag svalt.
Jag har varit en runda med mormor och hennes syster, blev Gallerie Sonstorp och diverse Centrumbutiker
Faktiskt kul att spendera lite tid med mormor, ännu roligare att se hur glad hon blir över det

Mamma har varit på julbord, så jag och pappa har ätit mat ifrån grillen
eller, jag petade nog mer än jag åt, men lite hamnade iaf i magen
sen har vi tittat på kniven mot strupen och på Kickboxning
och min åsikt om kickboxning är att det är töntigt
vafan. använd nävarna istället, töntar, det är dom man SKA slåss med
men sen är ju boxning en del som tar upp mitt hjärta

Nu ska jag, som jag sagt hela dagen, koppla in hårdisken i tvn och se på film
I morgon hoppas jag att livet blir som vanligt, jag vill till Tjällmo
jag vill bli hel
Godnatt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0