19/12-09 - bullfest hela dan

skrivet den: 2009-12-19 klockan: 17:34:01 Random Kommentarer (0)
Håller på att bakar lussebullar. Plain. dvs. utan russin, mandelmassa och annat onödigt skit
Bara hederliga lussebullar... tror det fick bli min mat idag, jag åker till Tjällmo snart, och vi hinner tydligen inte äta.
Så hoppas bullarna blir gudomliga

Idag har jag även, bränt mig på handen då jag inte kom ihåg att jag smällt smör på plattan, och helcoolt körde ner handflatan på den.
Jag har varit ute och gått med Krille, jätte lång sväng till Curtan och hem igen, sen låg vi och var halvdöda i min säng tills bakisbarnet gick hem, ringde, kom tillbaka och hämtade sina tappade nycklar.. bra jobbat.

Nu ska jag sminka mig och häva ett glas treo, eftersom min huvudvärk alltid verkar komma tillbaka och sätta sig som ett vakuum i huvudet, dra åt helvete jävla huvudvärk, jag hatar dig!!!
Känner nu att jag borde kyla handen igen, hurtful like hell, tur att det är snö ute så jag bara behöver köra ut näven efter en snöbit sen.

Vad tycker ni föressten om min juluppdatering på bloggen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0