20/12-09

skrivet den: 2009-12-20 klockan: 15:43:56 Random Kommentarer (0)
Hejhopp
Igår va en bra dag. Tjällmo <3, det säger allt.
började kvällen med att hämta upp Ida i Sonstorp, var helt säker på att jag åkt fel, och höll nästan på att missa henne.
vi åkte ett raggarvarv i Tjällmo, stannade på Ica parkeringen för att fortsätta färden mot Jonny
där drack vi kaffe och åt mina lussebullar, dom gick att äta.
Sen drog vi ut och sladdade, började med två bilar, slutade med fem, tror jag
åkte iaf runt i över tre timmar, på massa skogsvägar, Jonnys bil fick bli uppdragen ur diket två gånger, vi drog med oss ett X antal vägpinnar och missade en vägg
Mattias (miss)lyckades med att svänga och hamnade ute på en åker.
Ja, det gick vilt till och jag och Ida satt i baksätet och tuggade som galningar på tuggummin för att inte må illa.
Kvällen avslutades på Ica parkeringen

Jag är överlycklig över att vara i Sverige igen
ingen solbränna, strand och sol kan mäta sig med värmen i magen
Puss på Tjällmo


Jag posar medans grabbarna försöker dra upp oss ur diket

Ullis och hennes nya söta mössa

Jonnys bil på väg upp ur diket, vi kände att det var säkrast att hoppa ur


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0