30/12-09

skrivet den: 2009-12-30 klockan: 23:59:28 Random Kommentarer (0)
Nyår i morgon, har jag hört.
Kan det stämma?

Har ifall att bunkrat upp med min Smirnoff och Minttu.
Mot min vilja, men mamma tyckte det fick duga
Tack Tack sa jag och längtade efter ett par fina öl istället.
Nästa nyår, då SKA jag köpa egen öl, har märkt att jag är 20 då liksom.

Sofia och jag har kört en roadtrip idag,
Blacka, Kimstad, Eksund.
Norrköping, Eksund, Norrköping, Finspång
Tog sisodär hundra år, vi lyssnade på P4 = Hockey
och lyckades ändå missa tre mål
Svor lite åt det när jag insåg att LHC lyckades förlora mot Brynäs
Nu roar vi oss med Bert istället, för att sörja förlusten liksom


Osminkad Matilda och Osminkad Embla
inte för att hon brukar sminka sig, men bara tänkte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0