Alla ♥ dag

skrivet den: 2009-02-14 klockan: 23:24:56 Random Kommentarer (0)
Haft en jätte mysig alla ♥ dag idag... jag gick upp vid elva och gjorde frukost
hjärtpannkakor, rostade subs och apelsinjuice, hela kalaset tog mig ca 40 minuter att få till, och under tiden låg Martin och sov, och hade inte ens märkt att jag gått, som vanligt :)
Så tog jag med mig allt på en bricka, som jag satte ner på golvet, väckte Martin som undrade när sjutton jag hade tagit på mig kläder (han var mycket chockad eftersom han inte ens insett att jag lämnat sängen)
så åt vi pannkakor och mackor i sängen framför nån halv rolig film, och jag fick ett paket
En jätte jätte söt plånbok som jag velat ha enda sen i, ehm, Onsdags ^^,
Jätte snällt och sött eftersom vi båda tycker att alla hjärtans dag är onödigt, men jag blev gladare än gladast och har lycklig och visat min plånbok för alla jag kunnat.

Vid fyra tiden ringde dörrklockan och infarande i huset kom familjen Larsson (ALLA förutom Pontus som var hemma med flickvän). vi fikade lite och vid halv fem så gick vi bort mot O'learys där vi mötte upp hela familjen Vesterlund + Sofies pojkvän Andreas. Vi bowlade och sen var det dags för mat... kan inte för nått i världen tro att nån gick därifrån hungrig?
Och att det alltid ska vara så svårt att bestämma sig för vad man ska äta på det där stället. Blev tillslut en fajitas hamburgare, vilket visade sig vara torr kycklingfilé i hamburgarebröd.
Men det gick i det också, men nästa gång blir det nått annat... man måste ju variera sig.

Så satt vi allihop och pratade ett bra tag, tills vi gick hem till oss, då lämnade Larssons oss och kvar blev Familjen Vesterlund (minus Mathilda, Sofie och Adde som lämnade oss innan)

nu ligger jag och Martin för sängen
i morgon kommer bilder från bowlingen.
så förlåt för ett tråkigt inlägg igen, jag vet ju själv att jag hatar inlägg utan bilder


pusspuss
hoppas att alla haft en trevlig lördag♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0