Här tränas det va?

skrivet den: 2009-02-04 klockan: 09:56:22 Random Kommentarer (2)
Solning, simning, vattengympa
DET är min Medley eftermiddag, har börjat längta efter att träna så det känns bra
beställde lite träningskläder från Ellos igår.
Träningskläder + en jacka jag föll för så fort jag såg den
Men den kommer inte på ett tag, men aja,  för kallt för den nu i alla fall så det gör inte så mycket
den ska nog slitas med hälsan i alla fall.
Nu återstår det bara att börja jobba med skolarbetet
har inte kommit in på datorn sen igår när jag skulle starta om den.
så jag har inte haft tid att jobba än.
Men nu kommer det, snart, tror jag


- och på köpet så är jag shopping sugen, ska nog ta en sväng ensam ner
kan vara skönt det också.



Kommentarer
Postat av: Felice

Tröjan är ju dö skön :D , Vita & gråa kostar faktiskt bara 50 spänn nu ;) hehe

2009-02-04 @ 10:12:00
URL: http://felicecarool.blogg.se/
Postat av: Becka

Ja gud ja , jackan va ju dö fin :D

2009-02-04 @ 17:05:47
URL: http://rebeckaviola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0