I Fuckin' miss you USA

skrivet den: 2009-02-20 klockan: 23:59:32 Random Kommentarer (2)
Just nu längtar hela mitt hjärta tillbaka till USA
Jag saknar jordgubbs fantan, jag saknar sunchipsen, jag saknar starburst kolorna
Och jag saknar att ligga på stranden i några timmar och påstå att solen "fan inte tar"
komma till motellet, hoppa i poolen och inse hur man lyser, som en jävla kräfta
Saknar Long Beach och att gå ner från Motellet vid rondellen till affärerna på andra sidan vägen
vägen man var lika chockad varje gång man kom över
Jag saknar starbucks, Macy's i Santa Barbera
jag saknar Ben&Jerry glassen som kostar en förmögenhet i Sverige
men som man kunde köpa en stor förpackning av i Usa, även fast man visste att man inte hade frys
och var tvungen att kasta den när man inte orkade mer.
Jag saknar att halka omkring i svettiga skor mitt i natten i Las Vegas
Jag saknar att bada i självaste Stilla havet i självaste Laguna Beach

Jag vill tillbaka
Jag SKA tillbaka

Jag lovar, känslan att vara där går inte att beskriva


Las Vegas


Jordgubbsfanta


Laguna Beach


Kaffe Mocha


Grand Canyon , Hoover dammen och random restaurang

Underbara resa ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Säg till när du åker så hänger jag på^^,

2009-02-22 @ 19:55:26
Postat av: Fani

jordgubbsfanta lät smarrigt, har jag aldrig smakat :O fina bilder :) puss

2009-02-23 @ 01:14:46
URL: http://glikia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0