Jag kommer inte på någon rubrik, jag är bara människa

skrivet den: 2009-02-09 klockan: 20:34:21 Random Kommentarer (0)
Även fast jag somnade sittande förut, ett ex antal gånger, så peppade jag mig hela vägen bort till Medley, vilket inte är så långt men i alla fall.
Har kört bodytoning med annan ledare, dvs, andra övningar än man är van vid, och därför jobbigare, men jäkligt roligt.
Så i alla fall, nu är jag nytränad, nyduschad och plaserad i soffan mellan mamma och pappa med en kopp te och skorpor, programmet som visas på Tv är "design: Simon & Tomas". tycker faktiskt att det programmet är mysigt

Martin kommer vid tio, så då blir det gos och skönt sovande i min säng
den känns som bästa platsen på jorden med Martin brevid
(läser du, ? Jag älskar dig)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0