me and my boyfriend

skrivet den: 2009-02-17 klockan: 00:35:26 . Kommentarer (0)


Vad heter ni?

Matilda och Martin
 Hur träffades ni?
går i samma klass
Hur länge har ni varit tillsammans?
1 år och 2 månader, snart
Är ni förlovade?
Nej
Bor ni ihop?
Nej
Har ni barn?
Nej
Har båda körkort?
Bara Martin
Kommer du ihåg er första kyss?
Ja, eller, puss iaf
Vem sa "Jag älskar dig" först?
Martin
Vem är äldst?
Martin, men bara 19 dagar
Vilka stjärntecken är ni?
Våg och jungfru
Vem är längst?
Murren
Vem sjunger bäst?
Tror ingen skulle vilja lyssna på någon utav oss ^^,
Håller ni varandra i handen på stan?
ibland :)
Kände ni varandra innan ni blev ihop?
Yes sir
Vad har ni gemensamt?
Ehm, vet inte riktigt.
Blev du kär vid första ögonkastet?
Naae, tog sin lilla tid
Har ni någon speciell låt?
Jajemensan
Har ni stora framtidsplaner?
Nee, dom har avtagit
Har ni gråtit i varandras armar?
Vet inte, har vi det?
Har ni varit utomlands tillammans?
Jaa, Egypten
Vilket är ert bästa minne?
haha, jag vet inte :D
Vem lagar bäst mat?
Vet inte, när vi lagat mat gör vi det tillsammans
Vad gör ni en vanlig vardagskväll?
sitter i varsitt hem, är vi tillsammas så, somnar väl jag till en film eller nått :)
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses?
nae?
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången?
Jaa. hela 3,5 mil!
Blir du lätt svartsjuk?
Jajemensan, med all rätt ^^,
Brukar ni bråka?
För ofta (A)
Ringer eller SMS:ar ni mest?
ehm , inget av det
Vilken är hans finaste kroppsdel?
typ det mesta, men speciellt kär är jag i "knölarna" vid axlarna, eller vad man ska säga 
Brukar någon av er prata i sömnen?
Båda tror jag har en tendens att kunna göra det då och då. väldigt sällan. eller jag är väl den som pratar. Martin muttrar mest

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0