Min Lördag

skrivet den: 2009-02-07 klockan: 21:31:00 Random Kommentarer (1)


hade en trevlig kväll igår och var inte hemma allt för sent
somnade skönt i sängen till en film
och nu är Martin här...

han påstår att vi ska se på både MrBean som visas just nu och rosa pantern efter det,
jag hatar båda två...men får se hur det blir med den saken
jag får väl roa mig bäst jag vill

på köpet så är jag sugen på skagen röra så tänkte kanske springa ner och rosta en macka och äta upp det sista i burken. hittade en recept som lät rätt gott med både räkor och rödlök, två saker jag gillar starkt. så ska flirta med mamma så kanske man får lite god kvällsmat i morgon.

I morgon bitti åker vi till Katrineholm och spökbacken. mkt billigare och kortare färdväg än till Kisa dit det var tänkt att vi skulle åka först.

Kommentarer
Postat av: Johanna och Stina

Åå kör försiktigt och ha det kul i backen!

2009-02-07 @ 21:35:03
URL: http://minisdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0