Shopping arg!

skrivet den: 2009-02-19 klockan: 18:23:23 Random Kommentarer (2)
Jag är arg
och som vanligt när jag är arg, så vill jag shoppa
(Tyvärr fattas pengar i det sammanhanget)
och på Veronicas blogg läste jag att H&M börjat med heminredning nu
så det kollade jag på, och herregud, det bara sög till i shopping nerven
H&M är min officiella favoritaffär, följt av ehm. Monki. där jag dock aldrig handlar
och gina, där jag heller aldrig handlar. men vafan. billigt är bra
och Monki har en helt galet snygg vårkollektion
så, hade jag bara haft pengar
så hade jag varit bra mycket lugnare än vad jag är.



Kommentarer
Postat av: Veronica

Jag förstår precis vad du menar, jag känner likadant för tillfället. En miljonvinst skulle man ju inte tacka nej till precis ...

2009-02-19 @ 19:35:26
URL: http://whoopsie-whoops.blogspot.com/
Postat av: Sara

SV: JASÅ, gjorde du? :D Coolt! Jag hade en kompis som tog lumpen på samma place som han, haha!

2009-02-19 @ 19:47:39
URL: http://novembersara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0