vi i fyran

skrivet den: 2009-02-03 klockan: 18:00:35 Random Kommentarer (1)
Just nu står min mamma och pappa i köket och lagar mat och lyssnar på vi i fyra.
mammas idé för det var en klass från hennes skola som är med och tävlar
så jag sitter och lyssnar när dom svarar på frågorna, mamma och pappa alltså
för med klass fyra från storängsskolan går det mindre bra för, fast när dom väl svarar så blir det rätt
men mamma och pappa är helt klart först

föresten har jag också varit deltagare i vi i fyran, men det väljer jag att inte berätta om.

Kommentarer
Postat av: Anton

Vi med! Och om jag inte hade missat en fråga så hade vi vunnit... :(

2009-02-04 @ 09:08:30
URL: http://antonsrockblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0